ökar hela tiden..

.. ja antalet bloggläsare:P kul att så många hittat hit måste jag säga, lite fundersam vad det kan bero på bara?:P
Har haft en toppen dag här hemma igår..:) eller ja hemma och hemma, var förbi hos frugan en sväng, hennes karl fyllde år igår och jag blev bjuden på värsta gomiddan!:) Sen var jag förbi hos min BFF och hennes Big Love och hjälpte till lite med småfix.. efter det kom kusin och hämtade mig och vi begav oss upp hit till min lilla fristad för en helkväll med en maaaassa MYS! gudarns vilka underbara vänner jag har! <3
Idag har jag haft mammsen på besök under sin lunchrast, hon hjälpte mig att fylla i några papper, tur hon är duktig på sånt där:) nej nu duschen nästa.. kanske att de blir ett inlägg senare:)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul om du kunde uppdatera oftare :)

2011-11-24 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0