När man står ensam kvar..

.. och alla andra har fullt upp med sina liv, då börjar man fundera vad fan det var som gick fel. Jag har haft en riktig skit dag idag och blev verkligen lycklig när jag tänkte att NU, ÄNTLIGEN finns det tid.. *Poff* de var nått som hände, jag vet inte vad.. Orkar verkligen inte med det här nu också.. Har mått skit nu till och från i flera jävla veckor! Är en riktigt olycklig Hanna just nu..
JA, jag gör isolerar mig, jag gör det, och vet ni, iaf ni som följer min blogg! Det är mitt sätt att hantera det på.. Jag måste få krypa in i mitt skal och få vara för mig själv..Rensa mina tankar och vara ynko tills det lättar..Men dom som verkligen känner mig BORDE veta hur jag fungerar och BORDE märka när allt inte är okej..  Jag tänker absolut inte klandra någon av mina vänner då de är mkt mitt fel, men de är väl inte bara på mig det hänger?
Jag orkar verkligen inte med detta nu också, känner att jag redan har på tok för mkt i mitt huvud just nu.. Vill bara kapa av mig ena foten eller nå för att kunna lägga dessa tankar på något helt annat i stället, för att som ska snurra runt och äta upp mig inifrån..
Har julpyntat idag och efter det så stupade jag i säng, har legat i min säng hela jävla kvällen och kollat film, efter film efter film.. och vet ni? Det var för jävla skönt och ännu ett bevis på vem som egentligen kan en utan och innan uppenbarade sig. Jag är bara så jävla less just nu! Jag orkar inte vara Hanna nå mer, hur gör man för att bli någon annan?  Nu så tänker jag krypa ner i min säng igen men nu för att sova.. Anledningen till att jag egentligen skriver blogg idag efter några dagars uppehåll, är väl egentligen för att det blev på tok för mkt i hjärndjävulen..  Någonstans måste de väl komma ut och bättre de kommer här än när jag lägger mig och ska sova..
Godnatt på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0