Kärlek!

haha ja alltså ni vet när man har den där känslan i kroppen så man inte vet om man ska skratta eller gråta, vad gör man då?  Man sitter och skrattar så mkt så tårarna sprutar? Har verkligen haft flera veckor av dåligt mående och ännu verkar jag stå still på samma plats.. Hade dock serious talk med grannars idag och när jag kom hem kändes de verkligen som en stooor sten hade lossnat från mitt bröst.. och kanske var det de som behövdes.. egentligen sa vi väl inget sånt där jätte viktigt åde men de var tydligen bra för lilla jag..
Nu sitter jag här hemma i min lägga och väntar på att pappaHenka ska sluta jobbet så jag kommer mig till byn!:D
Har pratat med en annan av mina godavänner i kväll btw och de var så otroligt skönt att  höra hennes röst, och jaaa nu sitter jag här och tar emot mms med massa små filmsnuttar och inte fan kan man göra annat än skratta!
Tur man har såna raringar i sitt liv så man har något att glädjas över;D
lyssnar underbar musik i mellan varven och inte kan man ju annat än att bli fylld med kärlek med såna underbara låtar!:D nu packa ihop datorn så jag kan kila när H kommer! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0