Hur man ska uttrycka sig..

.. är i bland JÄTTE svårt! Här sitter jag i sammakko hos cilla och henka, har just käkat och planen just nu ser ut som så.. Vara med Pigo en stund medans cilla skulle till hakkas, sen hem duscha och vänta på att en viss Mr ska sluta jobbet så jag får kramas och mysa resten av kvällen!:)  Lyckliga jag va!?

Som sagt sitter hos cilla och Henka, lilla pigo är sjuk och jag tycker synd om den där lillskiten.. Hon är verkligen helt slut när alvedonen inte gör verkan. Vilken den gör nu och hon roar sig med att reta gallfeber på sin kära mor:P


Helgen har vart riktigt toppen och kan inte klaga på något annat än en jobbig baksmälla som håller i sig ännu idag ;)

nej nu gosa ner mig brevid pigo och piraterna en stund! tjingeling

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0