Fredagkväll...

...även i bloggen och i mitt liv. Har haft en riktigt mysig fredag måste jag säga, har hunnit sticka färdigt B:s sockar och har haft världens Bästigaste Malin på besök, vi käkade värsta goda köttfärssåsen till lunch och sen på em, kom även B och A förbi en vända.. Lilla O dök upp innan jag for till byn så jag han träffa honom en sväng också:) Sen bar det av ut till byn och ni vet väl att att Fredagkväll innebär ett GÄNG fredagsmys? Pratade med mammsen och kom fram till att vi åker förbi där en sväng i morgon, hade blivit så väldans sent om de blitt i kväll!:)
har egentligen inget vettigt att berätta åt er idag så jag orkar inte skriva nå mer nu:P hejs på er:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0