Första advent 27/11-2011

Idag är det första advent och dagen till ära har jag käkat frukost! Det händer väl egentligen inte allt för ofta måste jag säga. Morronen har varit riktigt mysig och nu håller Matti på att packa en väska och göra sig redo, vi tänkte nämligen pysa ut och Grilla med Familjen Johansson-Törnlind på ett tag och jag ville bara passa på att uppdatera er lite om vad som händer:)
Igår var liten Moa med oss hela dagen då hennes kära föräldrar skulle in till stan och handla, sen hamnade vi där på middag. Hjälpte mammacecilia med lite julpyntande innan vi gav oss av tillbaka hit:)
Helgen har verkligen gått i ett mysigt tecken och det känns toppen bra.. och vad kan möjligen vara bättre än att få vara med dom man tycker om?
Jag vill också tillägga att jag nog är den lyckligaste tjejen i hela världen! För ingen kan väl ha en så underbar pojkvän som jag har?! :O
nu äre tjingeling! kanske bjussar på några bilder från dagen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0