folktandvården i kista...

.. skickade mig ett sms idag, om att jag inte skulle glömma bort min tid hos tandis i morgon klockan 10.55.. vilken tur att dom skrev, för jag hade inte den blekaste aning om det! Jag ringde lite förvirrad upp och berättade att jag inte kunde komma då jag bor i gällivare och tillhör gällivares folktandvård och att jag aldrig ens vart i kista.  Kvinnan i telefon skrattade så gott och bad om ursäkt, hon förstod att jag inte kunde komma, men sa att jag skulle komma i lagom tid för besöket om jag satte mig i bilen och började åka nu... Hon skrattade lite till och tackade för att jag vart så vänlig och ringt upp angående de felangivna telefon nummret. Det visade sig att patienten anget fel mobil nr.. och ja de var väl tur de.. annars hade jag ju funderat hur fan jag hamnat i kistastandläkar register!;)
Har vart ner till frugan idag med cilla och druckit morron kaffe, sen gjorde dom några snabba ärenden innan vi for upp till mig och fixade lite lunch, sen for dom och jag gjorde ett samtal till vakansen och hoppades på att dom skulle säga att dom har massor med jobb till mig, så nu måste jag bara ner dit och fylla i nå papper, det får bli idag eller i morgon.. Skulle verkligen behöva släpa fram dammsugaren här hemma idag så jag tror det besöket får bli i morgon:)
Ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska berätta som hänt idag.. har väl inte hänt dessmer.. Kan upplysa er om att min nacke fortfarande känns, dock inte lika ont som jag har haft och jag vill tro att de är all massage som har gjort sitt..
nej nu dammsuga lite sen ett varmt och gosigt bad.. funderar på att renbädda också.. hur skönt är inte på en skala va?!:) på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0