En lista att fördriva tiden med

vad heter din bästavän?- Oj, vem av dom?;) 
vem var du senast med?- Cilla och Frugan
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Blir någon av mina underbara vänner, oftast becca, för hon är närmast
har du förlorat en vän under 2011?- Det beror på hur man ser som förlorat, ingen som dött, men däremot som jag tappat kontakten med.
är du med någon just nu, isf vem?- Nope, helt ensam här hemma
vad hette din första kompis utanför släkten?- Oj, de kommer jag inte ihåg..
vem snackade du senast i tfn med?- Folktandvården Kista
vem utav dom fick du senast sms av?- Hemligt ;)

 


 


kärlek-

är du kär?- Nej inte de minsta
vad heter han isf?- Det finns som sagt ingen kärlek
har du kille?- Nej
vad hette din första kille?- haha de spelar väl ingen roll egentligen, men han hette Pierre
hur många gånger har du varit riktigt kär?- riktigt riktigt göra ont i hjärtat när man gör slut-kär.. 3
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- Nej
älskar du någon just nu?- Det är klart, mina nära och kära!
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- Nej... de tror jag inte iaf.. har jag?
har du kramat någon?- Haha vad tror du själv?
har du pussat någon?- haha ja herregud.. mer än en gång
har du hållt någon i handen?- Men va e det här för töntiga frågor? :D
har du hånglat med någon?- men jaaaaaaaaaaaaa
har du strulat med någon?- jajajajaja
har en kille tagit på dina bröst utanför dina kläder?- haha hur så?
har en kille tagit på din röv utanför dina kläder?- hur så?
har en kille tagit på din mage innanför kläderna?- jaa.. tönt frågor...
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- ja:)

 


 

mobil-

vem ringde du senast?- Vakansen
vem ringde dig senast?- Cilla
vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån?- de är hemligt ;) 
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- de är minst lika hemligt:P
vad har du för mobil?- LG
vilken färg?- Silvrig
hur många kontakter har du?- inte så värst många, har ju bytt tele och tappat alla nummer typ:/

 


 

familjen-

hur många är ni i din familj?- mamma och hennes karl, mina 2 bröder och sen mammas karls 2 döttrar. Sen har jag min pappa som bor ensam med kissarna:)

vad heter dina syskon?- Oscar, Johan, Emelie och Erika
har du en storasyster?- nej 
har du en lillasyster?- ja 2
har du en storebror?- nee
har du en lillebror?- haha ja 2 st
har du en tvilling?- nopp
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- äldsta

 


 

annat-

vad ska du göra imorgon?- Har inte planerat så långt:) 
vad har du på dig just nu?- Jeans och en t-shirt
har du kul just nu?- nja inte direkt va..
vad ska du göra nu?- hitta en roligare lista :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0