Egentligen den 6 november

But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking
Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
Gokväll i stugorna.. Här sitter jag klarvaken, trött, halvt illamående och sjukt sugen på att sova! Har iofs inte sovit så otroligt mycket idag vaknade någongång kring halv tio tror jag den var, och sen har jag sovit en timme på eftermiddagen..  Känns som att denna helg blev rätt hård!  men Kul hade jag iallafall :)  de är tur det bara är halloween engång om året iaf :P
Har såklart en massa funderingar som snurrar runt upp i mitt lilla huvud men de var väl å andra sidan inget nytt?!
Jag kan verkligen bli tokig på mig själv och allt som snurrar runt där uppe..  Inte undrar på man har så ont i nacken när de blir mkt tankar där uppe och huvudet tyngre och tyngre;)
I fredags så vart de vinkväll med världens bästa Angelica(Bulten) och hennes karl. Skit trevligt hade vi måste jag säga;) men å andra sidan säg engång som vi inte har trevligt!?
Lördagen hade jag ont som satan i nacken och misstänker att de kan ha sina anledningar;) men men jag fick ivarjefall skjuts hem av min Hermansson och vi drog en "Lördags-morgon-shopping" på kvantum och de var lite små mys att strosa runt där i lugn och ro.. Sen skjutsade hon hem mig, jag gjorde väl egentligen inte dess mer här hemma, ringde becca och hon å Lizzo kom över till mig och vi hade en riktig mysfrukost! Lizzo for hem och jag slängde mig på sängen och becca på soffan där vi låg typ halv döda och sluddrade fram en massa konstiga ord och läten som skulle föreställa meningar..  Jag presenterade min nya ringsignal för becca och huxflux var vi redo för party! vi blev otroligt peppade och bestämde oss för att gå lös på alkoholen.. sagt och gjort jag kikade igång musik och sprättade en cider och sen blev de duschen innan vi pös över till B för att starta upp på riktigt.. Kvällen blev grymt lyckad! eller ja för mig iaf;) var hemma efter ett någongång och var just på G i säng när jag fick ett väldigt intressant samtal, inväntade min sovkompis och kunde somna riktigt gott!:)
Idag har de vart en lite seg dag, dagen började ju nästan perfekt och den var bra ända tills jag fick i mig lite mat och de kom upp lika fort igen, var hos B och käkade middag och någon har spytt i hennes trapphus!:/ han bara komma ut genom porten innan det var min tur att spy..  kom hem och rusade in på toa där kom resten av middagen upp :/  har druckit lite te med kusin nu på kvällen och skvallrat lite sådär kusiner i mellan så otroligt mysigt! nu är jag helt slut som artist och bara väntar tills tröttheten kryper sig på..
Gonatt mina raringar! <3
But baby, I tell ya
My heart is freaking out when I held ya
Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking
Baby, you’re glistening
I see it in your eyes that you’re listening
Do you even understand
I have to let go of your hand
Gokväll i stugorna.. Här sitter jag klarvaken, trött, halvt illamående och sjukt sugen på att sova! Har iofs inte sovit så otroligt mycket idag vaknade någongång kring halv tio tror jag den var, och sen har jag sovit en timme på eftermiddagen..  Känns som att denna helg blev rätt hård!  men Kul hade jag iallafall :)  de är tur det bara är halloween engång om året iaf :P
Har såklart en massa funderingar som snurrar runt upp i mitt lilla huvud men de var väl å andra sidan inget nytt?!
Jag kan verkligen bli tokig på mig själv och allt som snurrar runt där uppe..  Inte undrar på man har så ont i nacken när de blir mkt tankar där uppe och huvudet tyngre och tyngre;)
I fredags så vart de vinkväll med världens bästa Angelica(Bulten) och hennes karl. Skit trevligt hade vi måste jag säga;) men å andra sidan säg engång som vi inte har trevligt!?
Lördagen hade jag ont som satan i nacken och misstänker att de kan ha sina anledningar;) men men jag fick ivarjefall skjuts hem av min Hermansson och vi drog en "Lördags-morgon-shopping" på kvantum och de var lite små mys att strosa runt där i lugn och ro.. Sen skjutsade hon hem mig, jag gjorde väl egentligen inte dess mer här hemma, ringde becca och hon å Lizzo kom över till mig och vi hade en riktig mysfrukost! Lizzo for hem och jag slängde mig på sängen och becca på soffan där vi låg typ halv döda och sluddrade fram en massa konstiga ord och läten som skulle föreställa meningar..  Jag presenterade min nya ringsignal för becca och huxflux var vi redo för party! vi blev otroligt peppade och bestämde oss för att gå lös på alkoholen.. sagt och gjort jag kikade igång musik och sprättade en cider och sen blev de duschen innan vi pös över till B för att starta upp på riktigt.. Kvällen blev grymt lyckad! eller ja för mig iaf;) var hemma efter ett någongång och var just på G i säng när jag fick ett väldigt intressant samtal, inväntade min sovkompis och kunde somna riktigt gott!:)
Idag har de vart en lite seg dag, dagen började ju nästan perfekt och den var bra ända tills jag fick i mig lite mat och de kom upp lika fort igen, var hos B och käkade middag och någon har spytt i hennes trapphus!:/ han bara komma ut genom porten innan det var min tur att spy..  kom hem och rusade in på toa där kom resten av middagen upp :/  har druckit lite te med kusin nu på kvällen och skvallrat lite sådär kusiner i mellan så otroligt mysigt! nu är jag helt slut som artist och bara väntar tills tröttheten kryper sig på..
Gonatt mina raringar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0