Dom gör mig lycklig..

Nu har lugnet nästan lagt sig,hjärtat och fröken bus är på G in i duschen och jag passar på att uppdatera bloggen lite.
Idag har vart en riktigt mysig dag,Morgonmys i sängen, mysfrukost och sen inväntande av Cilla med familj.
Vi for bort till en liten "stuga" och grillade, stackars Pigo tappade balansen, föll och spräckte läppen så blodet forsade en liten stund.. Vi for tillbaka till Matti, och det dröjde inte länge innan Pigo blev riven av kisse! Sååå.. ett rött fult rivmärke över ögat ner på kinden och en fläskläpp senare var Pigo ännu på bra humör.. hon har verkligen vart en olycksfågel min lilla skit! hon ramlade igen när vi var här och slog upp läppen igen så blodet började rinna och efter en stund sprang hon och lyckades slå pannan i en stol! Flickstackarn hade verklilgen ingen tur alls idag!
Påtal om Pigo har hon verkligen gett mig dissen nu när jag träffat Matti, hon har jätte jobbigt med att behöva dela med sig, i går när hon kom hit så höll hon och ewwe på att leka för fullt, jag stod vid diskbänken och kramades med matti då kom hon och slängde sig runt benet på mig och skulle upp i famnen.. Hon är inte van att dela med sig av mig och det märks.. jag är ju hennes Hanna! Får knappt kramas med henne alls numera..
Hon har det lite jobbigt med att jag faktiskt inte följer med dom hem utan stannar med Mattias och Ewwe, är väl egentligen inte konstigt, hon är ju van att jag alltid följer med dom när dom ska någonstans.. Min lilla Pigo!
Tänkte jag skulle orka bjussa på några bilder också men det kändes då jobbigt, då mååååste jag upp och hämta usb-stickan så jag kan föra över lite bilder från tele.. så ja de får nog minsan vänta.. kanske till i morgon iaf:P
Känner mig helt slut efter denna dag och de är väl egentligen inte så konstigt, då de hela tiden händer saker:)
Nu avveckla de här och vänta tills de blir min tur att hoppa i duschen! sen ska jag krypa ner brevid mitt hjärta och pussa på honom en massa! Jag vet inte om jag sagt detta tidigare.. men.. jag ÄR kär! Riktigt jävla kär, i världens underbaraste människa! och vet ni? Jag är så otroligt lyckligt lottad som får ha både Matti och Ewwe i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0