Det är nu det händer..

I natt bloggar jag via mobilen.. Mitt fina hjärta har redan somnat och jag kunde verkligen inte somna.ligger här i hans varma säng och tankarna bara far runt runt, och nej de är inga negativa tankar alls utan bara sådär allmänt,vi har så mkt att prata om och självklart så sätter det igång tankarna. Cilla och lilla Moa har varit med oss denna eftermiddag/kväll och hjärtat bjöd oss på en otroligt god middag.(han är så duktig) när cilla och mosan for hem så bäddade vi ner oss,självklart stod läsa kvällsbok på schemat och sen en massa mys! Jag kan säga att om du för några månader sedan hade frågat hur jag tror mitt liv skulle sett ut nu så hade jag aldrig kunnat säga att jag skulle träffat världens mest omtänksamma,kärleksfulla killen som allt bara känns så otroligt rätt med. Att jag kan somna med ett leende på läpparna och vakna av att känna fingrar som försiktigt smeker på min axel och helt tokigt underbara läppar som lätt pussar min kind.. Är det för tidigt att säga att jag verkligen har hittat min drömprins? Saker han säger som i vanliga fall hade skrämt mig får mig bara att tycka om honom ännu mera och bara vilja spendera varje sekund av resten av mitt liv med honom! Det känns verkligen som att det blev helt jävla rätt den här gången! Lyckliga jag, nu tänker jag avsluta här,pussa lite på hjärtat och sen sova. Jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0