det är nu det händer.. den här gången blir det rätt..


Jag vaknar jag andas och jag rör mig frammåt, jag räknar minuter och det känns så märkligt att man kan leva ett liv utan att leva, jag sover förlänge och jag äter i tystnad.. undviker speglar och träffar vänner men ingen får se hur jag är inuti, jag trodde aldrig mer att jag kunde känna så här..

Det är nu det händer, den här gången blir de rätt,de är nu allting vänder, gör de på ditt eget sätt.. den här gången blir det rätt...




En helt underbar låt och en helt underbar text, ni som känner mig vet att jag är en sån där som lyssnar på texten när jag hör en låt. Har en lista på några låtar som står mig varmt om hjärtat just nu och texterna får mig verkligen att bara vilja skrika rakt ut!

Idag har jag sovit till typ 12, då ringde farfar och väckte mig, han tyckte jag skulle komma med till byn och baka med honom, men jag kan inte riktigt lämna mitt hem, känns så otroligt jävla skönt här i min lilla lägenhet.. Det är lungt och det enda som hörs här just nu är mina underbara låtar som skränar ut ur mina högtalare!
Nu ska jag koka lite kaffe och sen ska jag minsan ta en rond med mitt hår.. Duschade innan jag gick och la mig, vilket resulterade i att det nu ser ut som att jag kört in fingrarna i ett eluttag! hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0