den där kisse..

.... är inte en lätt liten filur,igår när vi kom in så insåg vi att kisse hade kalasat på Pizza och ja de var ganska mkt pizza för att vara en liten kattunge som ätit! Haha ja jag säger då de, jag tror att den kissen kommer bli en sån där extremt go kisse med skit go personlighet, vilket hon iof redan har.. men tror de kan bli någon sån där "det lilla extra" katt :)
Hade en skit mysig kväll igår.. Film mys i soffan och sen blev det minsan ännu mer film mys i sängen innan tröttheten knackade på.. och vet ni? jag tror att hjärtat var tröttare än vad han ville erkänna!;)  Blev iaf sent, men de gjorde inget för vi skulle ju ta sovmorgon..trodde vi! haha sängen invaderades rätt tidigt.. dock rätt mysigt:)
vi läste bok och mös på innan vi insåg att det faktiskt inte kommer bli någon vidare bra sovmorgon...:/ hjärtat var tvungen att fara på jobbet en sväng och lillfröken hade fotografering såå.. sovmorgonen får väl bli innestående ;)
Hur som hellst känner jag mig riktigt nöjd fick ju tillbringa kvällen i trevligt sällskap och lika så morgonen.. Ni inser väl att jag är sjukt trött just nu? och att jag egentligen bara vill lägga mig och sova en stund? MEN det ska jag minsan inte... Passar på att uppdatera bloggen och funderar starkt på att kila ner och dricka kaffe..
För er som vill veta kan jag berätta att min nacke gör förjävla ont idag.. den är verkligen inte alls att leka med:/
Fick ett sms för en stund sen btw.. och jag blev riktigt glad måste jag säga.. tänk att så små enkla saker kan göra en så där glad!:)
nej nu kila, gissar ni får en update lite senare.. om jag har tid såklart;)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0