bortskänkes...

... nu lovar jag och svär att just i detta nu så finns det inte en jävel som kan vara mer frustrerad än mig!
Jag har världens jävla mensvärk och världens härligaste karl, den kombinationen funkar inte riktigt så jag skulle vilja göra mig av med värken! Någon som vill ha den? BORTSKÄNKES och kan leverera den direkt till din dörr fortast möjligt!
jeje.. drömma går ju iaf, jag vet att jag är SJUKT trött just och egentligen borde jag sova.. MEN jag bara kan inte, har allergi som heter duga och det kan vi tacka alla mina doftljus som jag har eldat hela dagen för.. Visst sen blev det väl inte direkt bättre av att jag kom till byn och fick för mig att gosa med kisse de första jag gör!
jävla skit fredag! inte äre väl den 13:e idag?!:O
Enda positiva med idag är som sagt att jag har världens finaste kille som ligger brevid mig och bara är sådär tokigt underbar! Imorgonfår vi liten Moa hit på besök, har lovat att vara med henne nån timma medan C och H skulle och handla.. vilket iofs kan vara kul för småtjejorna:) i morgon får vi sovmorgon:D lyckliga vi! eller i varjefall lyckliga jag;) Vi kom fram till att vi skulle ta en tidig kväll i kväll och hur tusan tror ni de gick?! JA som vanligt, vi har alltid väldigt intressanta samtalsämnen om kvällarna/nätterna och huxflux är jag inte lika trött nå mer eller så springer klockan iväg! igår var jag inte alls trött och på nå konstigt vänster så lyckades jag ändå somna före Matti! Fattar inte hur de kunde ske:P
nå nå.. nu ska jag gosa ner mig brevid honom här och försöka somna, lite jobbigt bara när allergijäveln täpper igen näsan och tror ni inte jag min dumme fan har plockat ur allergitabletterna ur väskan? hur smart är inte de på en skala lixom?!
godnatt/ Butter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0