Bilen bara gleeeeed...

Okej.. igår var det alltså Torsdag.. hela dagen var skit bra ända fram till kvällen ungefär vid 19 tiden blev jag på dåligt humör... på fm hämtade Mamma Eriksson upp mig och vi for ner till frugan... Väntade på att hon skulle bli klar och sen begav vi oss ut på stan:) Skiit mysigt! Sen blev det en fika på nyfiket och Bästigaste Bulten kom och mötte upp oss, Frugan och Mamma Eriksson gick hem med barnen och jag följde med bulten på stan en vända till. Denna gången handlade jag faktiskt och jag gjorde värsta fynden och då menar jag verkligen FYND! Vi gick på lindex och där vid kassan så ser jag, en ställning med kläder för 20 kr/plagget.. och vad tror ni de första jag hittar är? jo den där jävla skjortan som kostat 300 och jag har haft ångest över hela sommaren/hösten! sen hittade jag en skjorta till och en tröja.. jag tänkte va fan 60 spänn för alla tre dom tar jag.. ställer mig och provar kläderna och alla sitter PERFEKT.. nu bara MÅSTE jag ju köpa dom! kommer till kassan och ska betala.. till min stora lycka så är det dessutom halva reapriset så jag fick mina tröjor för 30 kr!  kändes bra när jag visste att skjortan jag ville ha kostade 300 från början! haha ibland har man tur!  efter min sväng på stan med bulten så for jag, cilla och moa upp och hämtade becca, for på jysk och becca köpte en hylla:) jätte tjusigt! vi for så cilla fick käka och efter det så tyckte vi att vi skulle åka till kullen, humöret var på topp och vi var jätte glada.. just då hade jag en sån där känsla i kroppen av att jag var skit lycklig!
MEN mitt i allt när vi ska svänga av mot kullen får inte cilla stopp på bilen vi bara kanar ut i korsningen och vips sitter vi i diket.. Ambulansen ringdes då pigo hade ont i magen och vi var rädda de hade blivit något allvarligare med henne... Det slutade med att vi alla fyra åkte in till akuten med ambulans och när vi satt där i ambulansen kände jag att de gjorde ondare och ondare i nacken, innan vi klev ut ur ambulansen fick jag på mig en jävla nackkrage! Kul.. kände mig som värsta ufot! Vi undersöktes och fick sen vänta på röntgen.. efter 3 timmar på akuten och beskedet om att alla var utan skelettskador fick jag äntligen ta av mig kragjäveln.. och åka hem..
Mosan hade inte en skråma och mår prima! hon var så duktig lilltjejen. Jag cilla och becca mår bra lite ömma och möra i kroppen bara.. Kan inte tala dess mer för dom, men ni behöver inte oroa er :) Min nacke tog nog mest stryk och bulan i huvudet känns lite öm men de är nog inget lite alkohol kan bedöva;) Tacka fan för att de är halloween firande  i helg ;)  nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen dammsuga och diska lite! hej så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0