Besvikelse..

Ja visst är de sjukt egentligen, jag menar du har sms kontakt med en person som du egentligen inte är så där jätte intresserad av och så *poff* när du helt plötsligt inte kan svara på sms så upptäcker du vilken besvikelse som kryper över dig.. Sjukt egentligen! nå nå glöm de..
Idag har mina Farföräldrar börjat julpynta, och tro mig DET var en syn för gudarna! Hahah jag tror fan inte jag skrattat så mycket på länge, Farmor har nämligen slutat röka och har verkligen hållit upp riktigt länge nu, borde vara iaf  1,5 månad sen om inte mer! Hur som hellst, just nu är hon väldigt lätt retlig och VÄLDIGT omotiverad och så fort farfar öppnar munnen säger hon tvärt i mot;)  så där satt jag i köket och farfar började bära upp julsaker, farmor plockade undan lite av dom "vanliga" prydnaderna för att göra plats för alla miljoner tomtar som ska upp..  Idag har inte ens hälften av sakerna kommit upp och fammos ursäkt för det är "jag är så otroligt omotiverad, hade jag haft ciggisarna så hade allt gått mycket fortare" farfar himmlar med ögonen och lägger dövörat till och fammo fortsätter torka av prydnaderna och muttrar för sig själv..  "jag ska skriva en önskelista till tomten.. Kära tomten jag önskar mig ett paket cigaretter eller ja en limpa cigg går också bra" haha gullfammo, jag tror hon vill ha en cigg;) Hon har de inte lätt och jag kan inte göra annat än att fnissa när hon gormar, fick henne på bättre humör iaf och drog igång allsång med julsångerna.. oj så gott hon skrattade, undrar just om hon tycker jag har en hemsk röst ;)
Har idag stickat klart hennes strumpor och hon var jätte nöjd, och har nu påbörjat beccas, snart är första klar:)
Kvällen har jag tillbringat hos CK och vi har spelat kort, nu är jag "hemma" igen och tänkte roa mig med en film innnan jag somnar, är faktiskt riktigt tröt i kväll/natt!
sååå godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0