jag hatar mygg

Mygg är nog det värsta som finns,hatar verkligen dom! har ett stort jävla myggbett på ena knät och hade ett på kinden efter helgen, samt en hel del blåa små bitmärken( dock inte efter mygg) idag hittade jag ännu ett bitmärke jag inte hade upptäckt,förmodligen för att det inte hade blivit blått ännu eller för att det var så dåligt ljus i duschen...

Efter en dag på jobbet så sitter jag nu här hemma, har just stökat undan våran "extremt jätte avancerade" middag! korv med bröd! haha men gott vare! Har jobbat freån 10 till fyra, sista barnet gick vid 15 men innan jag hade plockat undan och handlat så var klockan närmare halv fem så ja nu är jag hemma, har käkat och nu sitter jag här vid datorn och nördar:P funderar vad jag ska roa mig med.. tänkte ta och svabba av köket idag och verkar som att man får ta hallen igen då det dras så mycket fram och tillbaka mellan kök och hall.. Lillebror J har dragit ut någonstans och lillebror O kikar tv med sin polare.

Jag känne rmig fruktansvärt uttråkad och rastlös, samtidigt är jag trött som en jävla jag vet inte vad! hade lätt kunna lägga mig och bara sova, men de känns ju också lite tråkkigt samt att jag får kliva upp så jävla tidigt, tror jag iaf väntar tills klockan nio innan jag kryper ner under täcket!


i morgon kommer älskade mammsen hem, ska bli skönt faktiskt.. har som inte hunnit ha min sån där "mammatid" men henne på ett tag.. har ju vart ute på resandefot och sen när jag kom hem då var de dags för henne att fara på resa! hmm.. tror jag hade behövt bara ett tag mammamys iaf.. bara vara på två, surra lite skit och bara vara.. Min mamma är en av dom bästa i hela världen, även om vi har våra duster ibland så;)

nå nå hur som hellst i morgon kommer hon och jag som jobbar hela veckan, får se hur det går, börjar kännas som att jag har en förkylning på G vilket iofs inte är så konstigt med tanke på mina ständigt lyckade äventyr! kan bli förbannad mig själv ibland alltså.. vad fan äre för fel på min hjärndjävul? skulle behöva få en ändring i mitt liv just nu, en riktigt stor,drastisk förändring.. så jag slutar med mina jävla dumheter..

nej nu ska jag kila orkar inte skriva nå mer det känns lite som att jag måste lägga mig på soffan och bara vila ögonen en liiiiiten stund!;D ja vi får väl se vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0