Tvätt och städ..

yes precis som rubriken lyder donar jag på idag.. Har tvättat lite kläder och svabbat av golvet i vardagsrummet, hallen och lillebrors rum. Tänkte svabba av köket också:) Men först ska det bli lite matlagning.Lillebror Oscar har jobbat idag och nu sitter han och Ted och kikar tv.. Har haft två riktiga slappar dagar nu och jag ser faktiskt fram emot i morgon när jag ska jobba! börjar kvart i tio och går till minst klockan 17 iaf :)

På onsdag kommer älskade mammsen hem, och jag hoppas verkligen dom har det toppen bra där borta!


Helgen vart lyckad, dock lite ångest i går som gärna följer med in ännu idag,kanske den försvinner så småning om? Fredag blev det grillning med cilla och lördagen vin med Malene, lillebror J kom hem efter ett tag och höll oss sällskap här, förmodligen för att han inte fick vara ute längre:P  vi bestämde oss för att fara förbi hos Anna och Christian så just innan vi for dit kom malens karl så även han följde med, satt där ett tag och när vi for igen fick med oss jim(gammal klasskompis). Satt här och vi bestämde oss för att fara till en liten kojja brevid älven och sagt och gjort.. Det blev bada för min del:P så ja jag har gjort årets dopp i älven tidigt i söndags morse!:P

söndagen hände det inte allt för mkt, sov till kanske halv ett, ett tiden och sen film tajm och invänta pizzorna som malene tog med från stan:) tokhärlig donna de där!


M kikade förbi och vi surrade lite skit och när hon farit hem ringde hon och berättade att vovsingen hade blitt biten så jag gick över och kollade läget och var social en stund innan jag gick hem, duschade och slappade framför tv:en:)

nej nu mina kära vänner.. dags för middag, köttfärssås och spaghetti!:D mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0