Sitter här i min ensamhet..

.. och har hällt upp ett glas rött, gudarns så gott det smakar!

               


Sitter och lyssnar på massa gamla godingar och sitter här diggandes och halvsjungande, gissa om jag myyyyser;)
Hoppas på att Malene dyker upp snart:) känner mig faktiskt lite sällskapssjuk:P
Varmt är det också och funderar starkt på att leta fram min korsordstidning...
Hahah från det ena till det tredje, jag har börjat dagdrömma väldigt mycket, kommer på mig själv med att sitta och små fnissa, flina eller bara stirra och jag måste erkänna det är ju lite småmysigt att få drömma sig bort då och då:) anledningen till att jag nämner det är för att jag just kom på mig själv med att sitta och flina:P haha trög man är egentligen! Nej men faktiskt dagdrömmar är rätt mysiga, så ta för gudsskull inte illa upp om ni skulle försöka prata med mig och jag inte svarar jag tänker bara på annat just då;P

Sen en annan sån där sak som jag kan berätta så här direkt ur huvudet är att jag blir så jäkla fundersam ibland alltså.. Jag har ju som jag skrev innan börjat dagdrömma.. men när dom där dag drömmarna gör att man vill göra verklighet av det, hur gör man då? jag kan inte för mitt liv komma på en vettig lösning alls!

nej nu ska jag kila och vara social jag ser att två av  favvisarna kom hit!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0