Samla moood!

Sitter just nu ute i vagnen i sammakko:)  Har kommit hit idag,har lite att plocka och tömma ur vagnen så den är ledig och fin när min farbror och hans familj kommer upp.  Jag vet att jag inte har skrivit på hela långa helgen, men jag har ju ta mig tusan haft fullt upp!;)

Fredag var jag visserligen ledig men inte i lördags och inte igår + att jag har vart ute på schväng!
Lördag började jag kl 07.00 och jobbade till kvart i fem, då vare full fart hem och duscha, hoppa i kläder och jaa.. göra mig redo för en helkväll:) vi lämnade byn vid 22 tiden och då hade vi bökat och tjorvat och bytt kläder flera ggr!;) men jag måste säga att vi var dom snyggaste brudarna också, så de var de helt klart värt!;)  Vi var in på nunis men inte vare då länge, Malene sa något om en kvart så jaa.. jag får kolla med henne sen:P  Kul hade vi då, eller ja jag iaf :)  men jag kan lova att jag var ruskigt trött när jag kom hem, 07.16 har jag skickat iväg ett sms och då låg jag i sängen.. det kändes tungt att kliva upp för att jobba sen kan jag tala om.. 11.30 ringde klockan och vet ni va?? jag borstade mina tänder tre jävla gånger för att jag tyckte de luktade alkohol och faktiskt så tror jag inte att jag kan ha vart helt nykter när jag kom på jobbet! :/ nå nå jag tog mig igenom dagen och efter många låååånga timmar fick jag gå hem och sova.. skyndade hem,surrade i tele med kusin <3 se en dusch och sen bums i säng där jag stupade och sov till ja halv tolv kanske.. sen somnade jag om. När jag sen vaknade blev det lite korsord och sms:ande och sen helt plötsligt hamnadejag i sammakko..


Eller ja, jag ringde farfar och han kom och hämtade mig.Min ÄLSKADE farfar <3

har käkat köttsopp som fammo lagat.. riktigt mumma! sen blev de en sväng till världens bästa cilla och henka! och om allt blir som jag tänkt mig är jag tillbaka i ullatti i morgon.. mamma skulle kanske hämta mig efter jobbet:)  hade vart skönt att få en kväll med min mamma.. surra lite mor och dotter snack;) är alldeles för länge sen nu!


Sen en reflektion över helgen.. jag minns inte allt för mkt av den, jag har inte så stor koll på tidsuppfattningen MEN jag vet att någonstans under kvällen så pratade jag med en SKIIIIIIIT snygg kille! Han var typ bara woow! jag vet att jag var full och att omdömet sviker då.. men inte den här gången, jag kommer ihåg hans namn och jag har använt mig av det idag så moderna Facebook, och vet ni?! jag hittade han!!!;D nu ska jag bara samla mig lite mod och sen måste jag ju nästan kontakta denna snygga någon;)


Haha ja herregud, tänk att hela kvällen gick och det jag minns tydligast är HAN? jag är lite imponerad av mig själv!

nej vet ni va.. nu kika greys innan de är sovtajm! G-night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0