Lite mys vid älven..

har just kommit hem efter en kaffetår hos Malene, vi betstämde oss för att packa in oss och Amiral i bilen för att sen åka ner till älven och bada Amiral.. Det slutade med att vi alla var i vattnet även om ingen av oss doppade sig vi vadade runt lite grann och gudarns så härligt det var! Det jag dock inte kan förstå är varför hundar ALLTID måste ställa sig brevid en människa just innan dom ruskar av sig allt vatten..?


Hur som hellts ute i skuggan äre nu +28 grader och nej jag vill verkligen inte klaga men kanske lite svalare hade vart nice.. Jag hoppas iaf att fin vädret håller i sig nu under helgen då man är ledig lite:D

Planen för helgen ser ut följande, har beställt lite "varor" av min nya kollega som skulle in till stan idag och ingen är ju lyckligare än jag när hon kommer med dom!:D

Har från det ena till det tredje jobbat idag och sen satt jag här hemma och surrade lite med broder.. pös som sagt bort till Malene en vända och jaaa nu e  jag hemma igen, funderar på att orka börja med maten, allt känns ju bara så otroligt jävla varmt:/ inte direkt så man har lust att slå igång ugnen i denna värme!!!:D Funderar om jag ska skynda på affären och köpa pottisallad.. ööh.. nej det är varmt att ta sig dit och det är ännu varmare att släpa sig hem! så var de bestämt och klart..:P

nej nu ska jag kika om jag hittar nån sån där trevlig blogglista som ni läsare mååååste älska;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0