Jag tänker alltså finns jag??

Hejhopp!

Har vart en vända på kiosken.. och nu sitter jag här uttråkad och rastlös, skulle ha lust att hälla upp ett glas rött men så blire då inte ännu.. Tanken var att vi i kväll skulle grilla.. Jag,Eva och Malene men Eva ställde in och Malene kanske inte kan:/ så ja här sitter jag nu helt plötsligt ensam och känner mig övergiven delux!

Lillebror är och badar, vilekt jag insåg att jag också ville göra efter att dom hade farit.. så här sitter jag i min ensamhet och nördar vid datorn! Det känns nästan för varmt för att gå ut och sitta i solen just nu, även om de är väldigt synd att sitta inne nu när de är sånt kanon väder.. ska kika om mammsen har någon bok så kanske jag kilar ut trotts allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0