Jag döööööör!

men dra åt helvete vad ont i ryggen jag har!:( Är riktigt länge sen min rygg vart så här och jag fattar inte vad jag har gjort Har haft känningar nu i flera dagar om att detta var på G så jag har inte ansträngt ryggen dessmer och nu i morse när jag vaknade och skulle kliva upp sa de bara PANG! och vipps så sitter jag här igen med en rygg som försöker ta livet av mig! jobbigt hörrni!
Idag blire tillbaka till ullatti och mammsen, har plockat undan lite här i vagnen( mina kläder och målar grejer)..
Typiskt att ryggen ska pajja så här innan midsommar:( men men bättre de än när jag jobbar, då förlorar jag iaf inga jobbtimmar :)
Har suttit i natt och inte kunnat sova,trött som bara den men det gick inte, bara vred och vände mig.. läste lite bloggar och kikade även igenom min "gamla"blogg.. man ser verkligen hur jag har tagit mig uppåt och det är faktiskt imponerande! Jag kan jag också;)
nej nu rensa lite från daaaatorn.. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0