Hmm.. nerspydda täcken!

..Mysigt NOT!!! Kom hem till läggan igår, har inte vart hemma på riktigt länge och det första jag och Malene möts av när vi kommer in är en svag illaluktande doft av spya! Malene sa "det luktar spya" jag sa "visst gör det".. Jag hittade ingen spya förens jag kom in på toaletten! då har mitt pucko till bror lagt in dom nerspydda täckena på TOA! Då har lillebror dragit sväng hemma i läggan och nån jävla tjej har spytt ner mina täcken! FÖRRA helgen!!! Gaaaaah gissa om jag var tokig igår när jag kom hem, jag ringde till bror min och gav han världens utskällning om vilket jävla svin han var! Jag for runt där i lghten och morrade.. sen när jag åter kom till byn igen så träffade jag bror och konstaterade vilken jävla spyfluga han är! men då berättade han att det faktiskt inte var han.. Han berättade om helgen och jag kände hur jag blev mer och mer irriterad, jag tyckte först att han skulle ersätta det, men samtidigt så kände jag att varför ska HAN göra det för något som TJEJEN hade gjort?

Jag ringde iaf hennes mamma för att få tag på hennes nummer och fick det tillsist, efter att jag förklarat hur det låg till, och enligt henne så var jag "ansvarig" och det kunde bli svårt för mig att få ut något på det då JAG INTE hade vart där. Men när jag ringde hennes dotter så berättade hon att det var hon och jag uppskattade verkligen att hon var ärlig, ett stort +.. vi löste det iaf och hon har lovat att ersätta mig antingen genom att kemtvätta , eller köpa nya täcken.. Nu i efterhand så inser jag att de kanske inte ens finns någon kemtvätt i gällivare?

nå nå nu är det upp till henne iaf.. jag hoppas bara att hon hör av sig snart så jag kan sova hemma!!!!!


nu äta hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0