haha jag vet, men kan inte heller kalla det inbillningssjukan!

JA! de kan man lugnt säga, tog på mig min gråa mysiga pumatröja i morse när jag knatade iväg upp på dagis för att jobba, hängde av mig den och reflekterade över att den luktade så otroligt gott.. försökte komma på vad den luktade.. sen for tanken ur huvudet och sen då när det var dags att gå hem och jag tog på mig den igen så kände jag doften.. jag sniffade och luktade och undrade och funderade.. och sen när jag går efter vägen påväg mot affären så slår det mig.. den luktar min favvoparfym som jag inte haft på flera herrans år.. hade den i början när jag träffade mattias och sen tog den slut och jag har inte hittat den att köpa någonstans!!! så alltså då kommer den stora frågan! vars tusan kommer doften ifrån?!

Min första tanke var att min mamma kanske har den, fast det hade hon inte, var tvungen att kika.. jag menar tröjan har legat nere i hallen bland en massa andra kläder och dom luktar inte så (haha har sniffat på dom).. men sen min andra tanke..
tänk om det är dags att börja leta upp parfymen igen? (paniken uppstod, jag vet ju inte vad den heter!!!! vet bara att flaskan är grön och avlång!)

och sen min tanke nu.. "jag som tror på sånt här övernaturligt"  Det kanske är dags nu.. jag menar jag kanske hittar någon nu? för i när jag och mattias började så var de den parfymen som gällde och nu dyker doften upp från ingenstans kanske de är ett tecken? haha jag vet många av er kommer rynka pannan och fråga om jag verkligen har fått för mkt fritid... men faktiskt så tror jag mer och mer på de sista alternativet.. kanske om jag också bara släpper alla jävla spärrar och ger mig fan på att försöka få mig själv lycklig så kanske det känns så också?

Egentligen så mår jag faktiskt rätt så bra just nu, jag trivs med det mesta.. Har bara den här jävla allergin och sen en förkylning hängandes flåsandes i nacken.. men jag har gett mig fan på att jag inte vill ha förkylningen och har jag tur så slipper jag den!  haha citerar en rolig typ "vill jag inte ha HIV så får jag inte HIV"

Nej nu ska jag kila över till bästigaste Malene som bjuder på kaffe.. vilken härlig brud jag funnit! (och sniffa på min tröja så klart!;) man får ju passa på medans den luktar gott!)


tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0