Grillmästare Karlsson

Jaaa! Thats me...!:D  Idag kommer dagens middag att bestå av grillad kyckling och som sällskap till min middag har jag självklart Lillebrooor Johan och xen skulle cilla och barnen iaf dyka upp:)   planen är att vi till kycklingen kan värma lite gratäng som är över och givetvis pommes till:) sen har jag en inplanerad sallad med rödlök i!:D mumma är grymt sugen på den där jävla löken... haha trög man är i bland alltså:P Dagarna här i ullatti har bara rusat iväg och det är med blandade känslor.. Har ju fått jobba lite och det har verkligen kännts toppen, får jobba ännu nästa vecka!:) jobbar 9.45 till ca 17 tisdag till fredag och sen jobbar jag lördag 7-17 sen söndagen 12-21 härlisch! sen ser det ut som att jag är ledig till och med den 29:e då jag jobbar på boeendet fram till 17:e:) sen ledig fram tills  i slutet av augusti typ:P  fast egentligen hade jag velat jobba en massa mer i sommar.. men men vi får väl se än äre ju inte kört! nej nu har jag tråkigt så nu ska jag gå ut och lösa korsord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0