En RIKTIG TANT Hanna

ja de är jag då verkligen!  HAr massor med studenter runt mig i mitt liv just nu och man inser verkligen att man börjar bli gammal.. Jag är grå och gaggig snart ju! så jävla hemskt, haha;)

Middagen blev super god, grillade som sagt kyckling och till middagen serverades pommes/gratäng, sallad och vitlökssås:D mumma!!:D Fick besök av grannen Robin också så honom bjöd vi också att käka:)

Har färgat håret på lillebror Johan, svart blev det och ja nu har gästerna dragit och lillebror pös ut på byn, så jag stäkade undan i köket och funderar nu på att ta mig en dusch, känns som att det skulle behövas!:S är ju lite varmt för dom som inte har märkt det ;)

nej nu kila kommer inte på nå vettigt att skriva.. har dess utom ingen ro i kroppen just nu så på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0