En list jävel till;D

Märkeskläder eller secondhand?
Det som känns bekvämt

Mac eller PC?
hmm.. vette tusan

Liknar du en kändis?
haha nej verkligen inte och om jag nu skulle göra det så är det nog shrek;)

Bästa låten i världen?
ojoj.. kan man verkligen bara välja en?!

Är det ok med vita lögner?
det beror vad som anses med en vit lögn.

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
hmmm.. egentligen ingen men jag tror bigbrother skulle vara rätt kul.. speciellt då man följt senaste säsongen!:)

Hur många timmar sover du per natt?
väldigt olika, det bror på mitt mående men nu dom senaste dygne ca 6-7

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
har inte provat på så mkt det finns säkert massor om jag skulle testa

Vilket intryck gör du på andra?
vet inte faktiskt men jag brukar ju vara väldigt glad och positiv, så ett bra intryck hoppas jag:P

Det här vill jag bli när jag blir stor
jaaa... då är ju frågan.. när blir man stor? jag hade nog velat bli lärare eller jobba med något inom konst

Detta skulle jag vilja prova på
oj.. hmm.. ja jag vet inte faktiskt finns massor..

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på...
haha det finns några stycken vill inte nämna några namn:)

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Lögner, falskhet och otrohet

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
hmm.. haha det är bara det att jag förvånar aldrig:P med mig kan allting hända:)

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Ärlighet, pålitlighet, och inget skitsnack.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
hannsi och det får jag höra ännu idag

Hur var du som barn?
hmm.. bortskämd?;P första barnbarnet det säger väl allt? annars tror jag faktiskt att jag var rätt så snäll

Varför bloggar du?
det är skönt att bara skriva av sig, älskar att skriva, fast i bland orkar man inte alltid med världens längsta inlägg.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
jag vet inte vad jag ska svara kärlek är ju viktigt vilket vänskap också är,men kan inte vännerna acceptera kärleken kanske man borde fundera om vänskapen är äkta? eller har jag fel??

Vad kan man leva utan?
Saker..

Vilket är viktigast hos din partner?
att han är sig själv.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
haha vad är de?;P

Hur ofta lagar du mat hemma?
så ofta som jag är hemma

Vad skulle du göra med ett friår?
vara fri?;) nej men jag vet inte faktiskt skulle nog göra en massa skopj om jag bara hade pengar:)

Hur svarar du i telefonen?
beror på vilket humrä jag är på menm oftast hallå`?

Är du pinsam på fyllan?
haha ja nå händer de väl:P men vem är inte de?

Vilken var din första konsert?
fantomen om det nu räknas? haha annars var det nog martin svensson när han var i skolan och uppträdde för oss...

Hur ser folk dig?
ingen aning

Människa som gör dig enbart ledsen?
hmm... jag tror inte ens jag ids nämna några namn..

Värsta känslan?
att bli sviken

Favorit tv-program?
grey´s anatomy

När grät du senast?
i Tisdags

Är du vidskeplig?
nej men lägg i nycklar på bordet, gå inte under en stege och spotta över axeln om du ser en svartkatt korsa din väg.. och framför allt krossa inga jävla speglar!

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
ingenting hade jag inte gått igenom det jag gjort hade jag inte varit den människa jag är idag.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
haha nej verkligen inte

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
vet faktiskt inte

Vart går din drömresa?
hmm.. det finsn många ställen men någonstans där det är varmt och finsn en härlig sandstrand

När blir man vuxen?
Vuxen blir man nog riktigt aldrig, inte jag iaf:P

Vill du säga förlåt till någon?
Nope, har sagt förlåt till dom jag tycker jag har något att be om ursäkt över.

Vad tror du på?
vad då tror?

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig så klart

Vad är lycka?
Lycka är att vara glad må bra och trivas emd sitt liv.

Vem var din första kärlek?
hmm.. de skulle ni bra gärna vilja veta va..:P

Vem har makten i ditt liv?
ööh... jag?

Har du någon dold talang?
haha nja inte vad jag kan komma på

Vilket djur skulle du vilja vara?
det beror på.. men en hund/katt i en lycklig och bra familj kanske..

Har du någon fobi?
jepps livrädd för ormar dom är så jävla äckliga sen har jag både tandläkar och läkarskräck!

Vad är det pinsammaste du gjort ?
hmm.. ingen aning faktiskt finns nog mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0