Blogg.se

Är ena riktigt komplicerade jävlar och dom kan verkligen konsten att få mig förbannad! Har bråkat med min blogg nu sen igår! Har en plan på att fortsätta bråka med den i morgon igen bara för att den inte gör som jag vill! Jag SKA obeservera SKA få ordning på den! Anne tyckte den var jätte fin redan nu och jaaa den är väl fin, men jag är inte nöjd ännu vill dona på ännu mer! vill ju få den precis som jag vill.. och jag har ju inte den där "bloggiga genen" sååå det tar tid, jag får mina utbrott och så går de fel och då får jag ännu mera utbrott! Jävla mongoblogg från helvetet! Det är helt otroligt hur den kan få mig förbannad!


nå nå från det ena till det tredje... Jag åt min middag här i ensamhet värmde bara kött som mammsen lagat och frysit ner det var gudomligt gott! sen gjorde jag en gratäng till, inte helt från grunden då utan en sån där köpes som man får slänga i ugnen och krydda på lite extra.. jaaa jag vet men ställ dig själv och laga mat i ett jävla kök där de är 30 plus!:P

Nå nå efter maten gav jag mig ut på bron för att lösa lite korsord och där kom jag på mig själv med att sitta och huttra och gränsen var dragen när jag sen insåg att jag virat en filt runt mig i 24 graders värme!!!! haha ja ett tecken på att jag börjar bli lite bortskämd med  värme kanske?

Lillebror O for till stan idag och han lär jag inte se förens på söndag medans lillebror J kom från stan och han kommer jag kedja fast mig vid hela helgen:P haha nej riktigt så illa äre inte men han lär nog bara synas till vid måltiderna:P nej nu ska jag kila och vara social med Johan, han ville spela lite kort så jag får passa på.. för snart är det ju faktiskt sängdags för  Fröken Karlsson hon ska ju upp och jobba i morron serru!
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0