Äckliga små pissfittor...

... Ja jag säger då bara de, en del människor har man bara sån otrolig lust att banka ner under jorden! Det är synd att det finns såna brudar med så otroligt jävla dåligt självförtroende..  Att man inte kan lita på sin partner fullt ut utan bara måste känna sig hotad?! jag menar varför ska de vara så svårt att lita på sin partner?

Om jag t.ex är i ett förhållande så litar jag på min partner.. skulle han göra något som får mig att inte lita på honom så borde jag ju verkligen fundera på varför jag ens vill vara med han.. eller?? 


jävla puckobrudar det finns.. Det finns ju en anledning till att dom gjorde slut, så varför då vara så orolig för att hon vill ha honom tillbaka? Jag tror... eller ja rättare sagt VET att hon inte vill det, hade hon verkligen velat ha ett förhållande med X:et så hade hon väl inte väntat så här länge? Och varför är de hon som får skiten? är det inte pojkvännen i fråga man ska vara sur och irriterad påå? Är det inte han som väljer att "prata/kontakta" också?

ja herregud... var bara tvungen att gorma av mig här.. blir bara så förbannad när mina vänner blir påhoppade!

Du vet mitt hjärtegull att det bara är att ruska av dig den där puckobruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0