22.40 Efter en händelserik dag...

... så sitter jag här igen och jag har en sån fruktansvärd blogg lust, det lustiga är bara vad jag ska skriva!? haha har egentligen inget att skriva om..

Har lagat middag här hos mamma åt mig och Oscar, det blev chicken nuggets med ris och gott var det. Efter middagen så slängde jag mig i duschen för att sen hoppa ner i kläderna och sen rusa ut till bilen och cilla, vi rullade mot gälkatown för att kika på becca som skulle på balen.. men då har ju tokjäntan redan gått in när vi är framme på dundret och påväg upp till björnis.. sååå vi hoppade in i bilen igen for ner på hembygdsområdets strandcafe och fikade innan vi kunde åka hela vägen upp på dundret och tvinga ut henne för att få några bilder och tro mig, hon var Sjukt vacker! hon är ju så otrolig den där donnan! efter vi vart där så skjutsade vi upp N till mbgt och sen var vi på coop en vända.. sen bar det av till byn igen, jag kom hit hem och slängde i en hår färg surrade lite med mina bröder och Johan drog ut igen medans jag gjorde fruktsallad som jag och oscar mumsade innan han gick i bastun, inte för att jag kan förstå varför han vill basta när det är sån här fruktansvädr värme!


Trotts ovädret som härjat ikväll så är de ännu varmt ute och jag måste säga att det känns riktigt bra!:D
Det har blixtrat och dundrat som bara den, och blixtarna avlöste varandra... Jag som satt i bilen med cilla och passerade genom ovädret kunde inte annat än le.. kände mig så jälva glad och på riktigt jävla bra humör.. låter kanske sjukt men det kändes som att det var dom där jävla blixtrarna och dundrandet som fick mig att känna lycka! Jag älskar när det åskar så länge jag slipper vara ensam och inte är i ett rum fullt av eluttag!;D haha

Har en massa fina minnen från åskväder och minns faktiskt ett speciellt.. dock inget jag tänker dela med mig av;)
Jag är ju en sån där som gärna tänker tillbaka på gammla minnen även om dom inte har någon större betydelse just nu, men att man faktiskt en gång i tiden har varit med om saker och upplevt saker som kan få en att le varje gång man tänker på det är otroligt, och sen just de där att man faktiskt aldrig glömmer vissa saker...

Jag har en massa saker i min "ryggsäck" och jag har haft ett riktigt helvetiskt år bakom mig men som jag skrev i början av den här bloggen så tror jag att 2011 kommer bli ett kanon år.. jag tror verkligen det ännu.

Jag har ännu den där braiga känslan i magen och jag önskar den kunde visa mig vad tusan det handlar om så jag slipper gå runt att vara nyfiken, haha för jaaa.. alla som känner mig vet att jag är nyfiken i en strut!:P

Vet ni vad jag mer tror? Att den här sommaren kommer blir riktigt great! eller ja jag hoppas iaf det.. Jag menar jag har så jävla mkt skit bakom mig så många inte ens kan tänka tanken.. jag tycker att jag förtjänar lite ljusglimtar i mitt liv nu! Mina resor ner till e-tuna och uppsala har verkligen gjort mig gott och fått mig att må riktigt jävla bra! Har en massa drömmar och varenda en känns plötsligt väldigt svår och besvärlig att förverkliga!

Hur tusan gör man för att förverkliga dom?


nej nu dags att plocka undan lite och sen tror jag faktiskt att jag ska slänga mig på sängen och läsa min nya tidning och sen kanske lösa lite korsord vilket jag gör rätt TIDA ;) haha



"grannars berättade att katten var borta och hon fråga om jag sett `na, men jodå jodå jag svarade att jag inte gjoort de.. sen när jag gick ner för att kolla grävlingsfällan så satt ju katta där... jodå jodå så jag var ju tvugen att släppa ut ´na!" hahahaha så jävla störtskönt!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0