15.06

Sverige runt på 21 dagar...

... reser ju runt och far som en dåre fram och tillbaka genom landet vilket ni förmodligen redan har märkt:P... vecka 20 var jag i eskilstuna och då passerade jag en massa ställen. vecka 21 blev det en vecka hemma i norr och sen vecka 22 tills nu har jag vart i uppsala-långhundra och knutby!
kom hem till norr igår igen och det var verkligen med blandade känslor..


Idag åker mammsen och jögga till turkiet, hoppas dom får en underbar resa, trotts att dom åker när vi har toppen väder och värsta värmeböljan här hemma;)

Har jobbat några timmar idag uppe på dagiset här i ullatti idag och det var riktigt nice, funderar på att slänga mig i duschen nu, har otroligt skitigt hår!

Har ju i förrgår lyckats totalbränna min rygg så tro mig det svider som tusan just nu, ska bli intressant att se hur duschen går!

min resa ner till uppsala och mina farbröder var ruskigt nice och jag får sån jävla lust att flytta ner!
Har åter igen börjat ha riktigt bra dagar! Igår och idag har vart super! Jag mår skit bra och humöret är på topp! Hade dock velat roa mig med nå riktigt riktigt kul frågan är bara vad mans ka hitta på här ute i ullatti!

Pigan ringde mig och föreslog onsdagspub ikväll och det hade jag gärna gått med på om det inte hade varit för att jag börjar jobba vid halv nio i morgon! Attsingen.. men men de kommer nog fler tillfällen skulle jag tro:) jag menar sommaren är ju inte slut ännu ;)

Har försökt klura på vad jag ska laga för middag idag men kommer inte ritkigt på något bra, några förslag någon?? förmodligen inte...


nej nu ska jag kila i duschen,och sen kanske en vända på affären! tjingeling


btw.. har en sån där känsla i magen igen och den känns som en positiv känsla!




puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0