Vars gömmer sig alla...

...tokigt gulliga och underbara människor?!
Jag trodde jag redan hade hittat alla tokigt underbara människor, men ack så fel jag tog!
Jag har haft en helkväll med T och ännu är den inte slut, vi har haft en sjukt nice kväll.. surrat om livet och ja egentligen det mesta, och det känns som att det är riktigt länge sedan jag öppnat mig så otroligt mkt för en människa, och så otroligt länge sen jag känt sån total och otrolig tillit till någon. Hon kan förstå och hålla med mig i så otroligt mycket och det är ömsesidigt!
Att vi sen har förmågan att ligga på samma nivå när det gäller humorn är otrolig, tror det är evgheter sen jag skrattat så mycket som jag gjort med henne. Vi jobbar tillsammans ännu en sommar och vi har lika kul som vanligt :)
I morgon ska jag in till stan och tänkte köra en snabb dejt med A och sen ännu en snabb dejt med en riktig underbaring! ;)
Nu tänker jag facebooknörda lite medans T, gör det hon ska och sen tänker jag fortsätta våran väldigt viktiga diskution om livet med henne!;)  gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0