Vad gör mig lycklig?

"Du förtjänar att vara lycklig" TACK! men frågan är hur vet jag att jag är lycklig?
Jag menar, jag har underbara vänner och en ännu underbarare familj, jag är frisk och det borde väl jag vara lycklig över? Fick idag ett samtal som satte igång min tanke verksamhet massor, fick lite smått panik faktiskt om jag ska vara ärlig! Dom ringde mig från skolan jag sökt in på..Min första spontana tanke var JAAAAA!!!!
Sen kom mitt störta bekymmer,BOENDE:/ lätt att hitta de till i morgon,NOT!
Nånå har iaf suttit och tänkt igenom allt, och en sak harj ag konstaterat.Går inte utbildningen att ta på distans så blir det inngen utbildning, jag har kommit fram till att nu när allt är som det är så kanske de inteär nån höjdare att pysa iväg och börja plugga igen då kanske det blir som sist:/ och de kan jag ju säga att jag verkligen inte vill..
Dessutom trivs jag så jävla bra här hemma i läggan så ni förstår inte!
hur som hellst.. massor händer i mitt liv och jag vet väl egentligen inte hur jag ska hantera allt men jag gör mitt bästa,mest hela tiden.
Idag har jag kikat harry potter 2an you know och den var väl bra men hade faktiskt förväntat mig lite mer utav den med tanke på att man fått vänta så länge!
"vem av vännerna där ute är äkta?vem bryr sig var du hamnar eller gör?"
Så jag följer ändå den väg jag valt och lämnar inga spår. 
För blodet där jag gått är inte mitt. 

Ja det är ungefär så det känns, jag stångar mig fram och kämpar mot precis ALLT! När allting börjar bli bättre så händer saker som jag allra hellst hade velat vara utan!
Ensam är stark mina vänner men jag är helt klart starkast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0