Toooorsdag hela daaaagen...

Hejsan hoppsan gott folk!
Ni får ursäkta mig om jag vart dålig på att skriva nu ett tag, men jag har ju massor att hinna med, är för trött eller också rent ut sagt bara slö i mellan åt. Hur som hellst idag är de Torsdag och en heeelt vanlig seg dag. Jag är egentligen jätte trött just nu och hade lätt kunnat slänga mig på sängen och somna dit under täcket.
Jag har kommit hem för en stund sen, har vart ner på stan och käkat med A,B och L.. Förstblev de rulle på manuella och sen blev det en milkshake från gojjans:) mumsigt hörrni!
Sitter här och fnissar lite i min ensamhet, gårdagens onsdagspub blev nog rätt lyckad.. inte allt för mkt ångest över gårdagen. Tänkte inte idas skriva utan bjussar på några av dom få bilderna som blev tagna innan jag dyker ner pland prickarna och somnar!;)
Äsch nu får ni inga fler!;P tar ju sån jävla tid att lägga upp dom! tjingeling prickarna lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0