set fire to the rain

idag.. är en dag som jag bara vill bädda ner mig, somna skönt och vakna upp brevid en riktig underbaring..  Känner mig sur, irriterad, trött, less, allergisk ja helt enkelt allt negativt som du bara kan komma på!

Jobbar till halv tio i kväll, och har jobbat sen klockan 7 i morse är trött som fan, och vill verkligen inte tillbaka till jobbet igen!:( vill bara lägga mig ute i solen och somna en stund för att få liiiite färg åde..

Muppig dag helt enkelt! Fick föresten ett sms som fick mig att vilja skjuta mig! ja har ni läst gårdagens  inlägg vet ni vad jag menar! Sen kom även nästa sms som fick mig att vilja sticka iväg långt bort, njuta i solen på en mjuk filt brevid en riktig raring! Men som jag sagt innan, de här med karlar är komplicerat, jag vet inte ens om jag vill låta någon karljävel ta del av mitt liv just nu, jag kanske måste komma upp på fötter igen.. eller som en godvän sa.. " men Hanna, varför låter du ingen hjälpa dig upp på fötter igen?" och ja de är väl kanske sant, men jag har ju inte hittat nån sån.. och ska jag vara ärlig så ids jag då inte leta nån heller.. jag har sagt som så, händer det så händer det. nej nu upp på vindan och sova en timme så jag är pigg och rask när jag börjar jobba igen!


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0