Sammakko<3

Sitter ute i byn och myser, har kommit hit i morse.. Har tillbringat dagen en stund ute i solen med familjen.. vart förbi Henka, vart på ica.. sen som den absoluta höjdpunkten blevdet surströmming idag!! <3(dock blir man ju lite törstig!) Ni som känner mig vet ju hur otroligt mycket jag tycker om det!:D
Har legat ute på gården på en madrass och kikat medans Farbror M har tvättat farfars bil,blev riktigt tjusigt. Sen fick vi finbesök av världens bästa Piga och hennes syster.Riktigt uppskattat måste jag säga. Vi tog en schväng till badstranden och jag fick bada fötterna:D hade sån otroligt stor lust att bara hoppa i sjön och bada som aldrig förr!
Dock var inte pigan speciellt sugen på att bada och inte S heller så det blev inget bada för min del! (inge kul att bada ensam ju!) nå nå  vi gick förbi hos henka en vända och kikade på kattungarna och dom var ju för jävla gulliga, blir så otroligt sugen på att skaffa mig en kissekatt men de är ju bara de att jag inte tål dom.. så tyvärr.. ingen kisse för min del!:(  men men så kan de gå.. Skrev till Kusin Emelie och frågade om dom var påväg, och det var dom!:) så i morgon bitti när jag vaknar hoppas jag att dom är här:D och sen hoppas jag självklart på att vädret är toppen bra och att emmsan och carro vill bada med mig då!:D
Har lovat pappahenka att jag ska ta moa nån timme i morgon em, då han hade lite skrot att föra till återvinningen:)
men nu tänker jag kila ut och passa på att mysa lite i det fina vädret medans de ännu finns kvar!:D
kanske måste bjussa på lite bilder också:P
Mys ute på gården!:)
Farbror Micke tvättar biiilen:)
Farfar tog upp färskpotatis till surströmmingen:) *mumma*
Mitt paradis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0