Regnet ligger i luften och jag ligger snart i sängen...

Huvva!!! Har just kommit hem, har vart upp på Laguna och käkat med Becca och Amanda känner mig sådär lagomt mör idag.. hade egentligen bara velat krypa ner i min säng under mina sjukt härliga täcken,läsa min bok och somna.. de hade vart grejjer de:P

Helgen som har gått har vart ruskigt kul! i fredags blev det utgång för att fira min födelsedag och kvällen blev sjukt bra! hamnade på efter schväng och var hemma vid fyra.. så de blev ändå en hyffsat tidig kväll.. Lördag när jag och kusin vaknade var de bara börja om, vi donade på lite, fick besök av frugan min <3 (underbara människa!) sen när hon for gjorde jag mig klar och hällde upp första drinken:)

Efter en liten "fest" här bar det av på nexan där de var skit kul!:) massa skratt och en massa dans senare bar de av på efter sväng igen och var hemma lite efter fem tiden i morse, då dök jag rakt ner i sängen med ögon som kliade som bara den! så kort och gott helgen blev succe!:D

nu tänker jag slänga mig på sänen en liten stund tror jag!

Tjingeling mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0