peeronsoda.blogg.se

Jepps de är min blogg det, jag har just tagit en dusch här hemma.. myser för fulla drag i bara handduken nu:D funderar om jag ska gosa ner mig under täcket och kika lite film... dock hade de ju vart lite mysigare med sällskap.. eller iaf göra nått roligt i kväll och då något roligt som inte inefattar alkohol..fråganär bara vad?! ja de vet jag ju inte ens själv..
på tal om ingenting, så var det tänkt att jag skulle åka till byn idag, men riktigt så blev det inte, jag missade bussen som gick från mbgt till gve och det innebär att jag missar bussen som går från gällivare till hakkas :/ sååå.. jag får helt enkelt åka i morgon i stället. Nu tänker jag laga något att äta är faktiskt lite hungrig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0