Om du lämnade mig nu...

Jaha ja här sitter jag ensam mitt i natten.. Har tankarna på helt annat håll än vad man borde ha om man tillbringat en kväll ute med tjejjorna. I morgon hade jag en plan om att åka ut till byn till farmor och farfar, hjälpa farmor och baka bullar och förbereda innan farbröderna och kusinerna kommer, farbror M kommer ju iof i morgon men R med familj kommer på Måndag :) Ser verkligen fram emot det måste jag säga, saknar som allihopa som bara den!
min kväll idag blev först middag med becca och sen kom lizzo förbi och vi drack några glas vin, pappsens kusin Janne var förbi med ett jätte tjusigt rumsbord som jag redan älskar :D
sen blev det nexan  en sväng och det var väl trevligt.. tappade som suget när vi kom dit och det har vi ett visst RP att tacka för! men nu sitter jag hemma, surrar med en riktig mysig typ och bara nynnar på härlig musik:)
ibland är de det skönt att bara uggla uppe om nätterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0