någon mysig jävel!

idag är ingen vanlig dag..... för det är Moas 3årsdag, hurra hurra hurra!!! Idag fyller min lilla skatt hela 3 år! och som den fruktansvärt dåliga gudmor jag är,  så är jag ju naturligtvis inte där och firar henne!:( 
Så jag får önska henne stoooort grattis och hoppas att hon får en underbar dag och sen kan jag ju alltid hoppas på att hon inte har glömt mig;)

Nej i stället sitter jag här i ullatti och funderar hur jag lättast möjligast ska ta mig in till stan idag, fick nå ryck om att jag vill in!!! Är sjuk och på något underligt vis så vill jag alltid hem när jag är sjuk och ynko.. Det som hade gjort allt typ hundra gånger bättre hade ju varit om någon mysig jävel bara kände för att komma och tycka synd om mig och hålla mig sällskap med en massa film och mys.. men nej nej den turen har inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0