jag kommer inte på någon rubrik!

Jag befinner mig just nu i sammakko medans jag önskar att jag hade vart i stan! Jag vet att det är lite dålig tajming men faktiskt så hade jag mycket mycket hellre vart i stan, de betyder att jag hade fått somna på en jätte mysig arm, jag har försökt sova nu sen klockan 23 men jag bara vrider och vänder på mig och får lixom ingen ro i kroppen, jag vet inte om de beror på att jag vill skicka iväg ett riktigt jävla sms eller om det är för att farbror roger och hans familj just nu sitter i bilen och är påväg hit upp till oss!:D kanske båda?
så fort jag blundar så börjar tankarna snurra och jag kan lixom känna miljontals fjärilar röra sig runt där inne och jag blir helt så där fnittrig i kroppen..
...jag vet jag MÅÅÅSTE sova nu men de går inte.... jag gör ett till försök... nu!
gooodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0