Våldtäktsförsök.. satans drömmar!

.. haha har "börjat" skriva flera ggr nu men varenda gång så suddar jag bara ut orden, vet inte vad jag ska berätta egentligen.. hmm.. hade en riktigt hemsk dröm i natt igen.. varför har jag börjat drömma mardrömmar igen? tycker dom dyker upp allt oftare och oftare nu.. inget roligt alls, men jag och Tess hade funderingar och teorier angående drömmar och det var att alla drömmar egentligen symboliserar något, och vet ni? jag tror faktiskt att det är så.. ditt undermedvetna som säger det åt dig fast med andra bilder och ord.
Drömmen som jag hade i natt var rent ut sagt HEMSK.. elelr ja i morse vaknade 04.52 i panik, var tvungen att känna så jag inte blödde på magen..



Min dröm..

Jag och en kompis var på en "förfest" hos en annan kompis, eller ja egentligen var festen hos hennes mamma som inte var hemma, vi hade skit trevligt och sen mitt i allt så förändras hemmet och det är mer som en klubb, av något slag. Finns en kille där som är känd, han raggar hej vilt på min kompis men hon är inte intresserad och ger honom dissen, vilket han inte accepterar.. Han sliter med henne och trycker ner henne på något som ser ut som en scen, fast undanskymt. ingen annan som ser vad han gör utan bara jag. Hon skriker och är förtvivlad och jag blir förbannad och slänger mig på honom för att få bort honom, han plockar upp ett vasst föremål och sticker skär henne på kroppen(benen,armarna,magen,låren) och jag lyckas tillsist få bort han därifrån men bara för att jag gör illa honom,jag skriker att hon ska ringa polisen, vilket hon gör medans jag slåss med den där killen, jag får av mig en av mina skor(jätte höga stilettklackar) och hugger honom med den i magen, medans han får in en fullträff på mig och gör illa mig, så jag blöder från magen/bröstet.. jag är skit rädd och tillsist får jag ner honom där han ligger och gurglar,blöder och svär.. han säger två ord som jag inte kommer ihåg.. senare kan jag koppla dom orden med en typ "maffia/gerilla" grupp.. farliga typer att bråka med, jag blir så klart livrädd och helt plötsligt är vi i kompis2:s mammas lght igen, där vi gömmer oss.. jag ringer min mamma och berättar vad som har hänt och hon kommer dit, jag ber henne vara förskiktig så dom inte hittar henne och får veta att det är min mamma.. helt plötsligt börjar det rasa in folk till lghten vars vi är och helt plötsligt kommer den där tjommen in som jag redan har skadat, vi smiter ut källarvägen, och påväg till polisen( mitt enda trygga ställe) så ser vi ett gäng.. Det är HANS gäng.. dom börjar jaga oss och jag hör hur skott avlossas,det sista jag hör är min mamma som skriker något om att jag inte ska ge upp.. sen vaknar jag i panik.. känner om jag har några sår på kroppen, för jag vet att dom träffade både mig och min kompis!


Helt jävla sinnessjuka drömmar! varför dyker dom upp?
skit obehagligt! ännu när de är ens vänner som blir skadade.. :/

hur som hellst från det ena till det tredje (tänkte på de här med diss),satt och skrev med en kille för en stund sen och han är väl egentligen inte min typ men han är eller rättare sagt var intressant ett tag.. nhur som hellst, jag blev less på hans sätt att vara och jag dissade väl honom mer eller mindre.. kanske inte direkt medvetet men jag gav honom inte den "vanliga, trevliga hanna" så skriver han:

-jag skiter liksom om en brud dissar mig
inga problem och få lite kul liksom
om man nu vill det...

det störde jag mig på som fan! Jag menar om han nu tål att bli "dissad" som han säger "att han skiter i det" varför tar han då upp det? VARFÖR påpekar han det för mig? Jag skiter väl inte lite i det.. jag menar om han trodde jag skulle flörta hejvilt och sen bresa för honom är han ju helt totalt jävla slut i huvudet.. vilket jävla rikspucko, haha ja nu är jag uppretad över det också men hur ledsen tror han att jag blir? ska börja gråtar och fjäska? inte en chans såna äckel klarar jag mig utan, punkt slut!


voi voi nå hur som hellst idag blire jobba för mig:) har Em och slutar halv tio tror jag, hade en riktigt bra dag tills jag började skriva med de där puckot och skrev ner min dröm.. dumt gjort kanske.. nå nå så kan de gå, kanske vänder snart:P  Har ont i skallen också, vilket jag hoppas på hinner försvinnan innan jag prommar upp på jobbet och ska tillbringa flera timmar bland hysteriska gammlingar;)   nej nu lite kaffe och en snus.. hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0