Hjärtesorg

What are words If you really don't mean them When you say them...?

Idag har jag haft en underbart härlig dag, dock en massa tankar och funderingar.. Ni som känner mig riktigt bra vet att jag är en riktig grubblare!

Jag har tagit ett stort steg i mitt liv nu, och jag har verkligen bestämt mig för att följa mitt hjärta.
Mitt hjärta säger gå Hanna gå.. Och lugn jag ska gå.. jag ska bara få fason och styra upp allting först!

Jag har två mål som jag ska försöka uppfylla under nästa vecka, och tro mig nu är jag peppad.. Det enda jag vet är att från och med nu så tänker jag lägga mr.Hemlig på hyllan, han får inte vara med i mitt liv något mer och det låter kanske elakt, men thats it.. Jag tänker inte bli bränd, inte en chans och jag vet att om vi tar det just liiiite längre än hit så kommer vi bli två sårade själar.. och det vill jag inte så bättre att "fly" nu.. Jag har berättat för honom hur det ligger till och han förstår mig, det som känns skönt att höra men som jag inte tror på är att vi kommer förbli "vänner".. Visst vänner är jätte bra, men fixar vi verkligen det? Jag är sjukt intresserad av den karln och jag vet att det är ömsesidigt men jag tror om jag ska vara ärlig.. att han INTE är Mr.Right </3

Det låter säkert hemskt ännu engång, men de är väl egentligen vad jag försöker att intala mig själv åtminstone

JAG ÄR EN IDIOOOOOOT!



ja fy fan,jag som lovade mig själv att inte sätta mig i den här situationen igen på länge!!!!! Gaaaah... life sucks!

nu ska jag fortsätta med mina planer och sen gå och lägga mig i sängen, tycka synd om mig själv för att jag är en sån jävla idiot och sen sova så jag orkar upp och jobba i morgon!


GOD JÄVLA NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0