Godnatt har jag sagt

Pensionärer... hmm... vad säger man? dom är ena bestämda rackare.. hade lust att skrika högt och slita av mig många tussar av mitt redan tunna hår! Har haft en fullspäckad dag på jobbet idag.. dom rara små liven kan verkligen ge en huvudbry!

Har farit runt som en skottspole idag känns de som och jag kan lova att nu på kvällen så kändes det! Jag trodde jag skulle få ett av mina "berömda" anfall och tuppa av igen.. :( Nå nå det gick bra, jag drack lite vatten satte mig en stund och sen tog vi itu med resten.

Har ont i ryggen igen, misstänker att det kan ha något med tunga "lyft" att göra eller mindre smickrande arbetsposition? hur som hellst nu när jag fått mig några timmars sömn kanske dom problemen är borta igen:)

Känner mig förjävla nöjd över att vara och jobba och jag trivs fruktansvärt bra med mina arbetskamrater, dom är så goa :)

nu äre sängen nästa som lockar fast först... ett samtal! <3


natti natti mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0