Energin tog slut...

.. har haft en toppen dag idag! Jag lovar den var helt perfekt när jag slog upp mina brun/gröna i morse, hade fått ett gulligt sms av världens gulligaste kille och det fick mig att vilja springa tusen varv runt våran runda jord:) Det gav mig en massa ork, energi och glädje fylld i hela kroppen, kom upp på jobbet och dagen började väl egentligen som vanligt... morgon rutinerna gjordes och sen var det dags för lunch, min rast började vilket jag hade missat då vi var mitt uppe i allt lunchstök! Så min rast blev inte av tänkte skjuta upp den lite och sen började jag baka (kärleksmums) det blev dags för fika och sen städ.. och helt plötsligt bara *poff* var min dag BORTA! jag han inte med någon rast, tänkte kila hem tidigare men de gick inte heller så då börjar jag senare i morgon i stället och sen som ett knytnävsslag i magen fick jag höra att en av mina favvisar flyttar! och hur ledsen tror ni inte jag blev då? fick nästan tårar i ögonen! hur som hellst, kilade hem och ja nu sitter jag här och väntar på att gulligaste killen i världen ska höra av sig och funderar om jag ska orka kila bort och kika på Erikas och mackes nya lght!:)


Idag har jag massor med glädje i kroppen, och jag vet egentligen inte vad jag ska göra av den? jag vill bara berätta för hela världen hur nöjd och glad jag känner mig idag!:D :D :D :D :D


Har lust att bara skriva ner massor här men egentligen kan jag inte det, tror det är dags att skriva i den "personliga bloggen" igen, är ju som ett bra tag sen jag skrev där:P

jag tror jag gör så.. hej svejs i lingonskogen eller nå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0