Det kittlas i magen vettu va!

ja de är en sån där känsla, jag vet inte vad den vill säga mig, men den känns bra:) den kittlas massa och i mellan åt får den min puls att gå upp typ massor och det känns som att det är ett gäng vilda hästar som rusar runt i mina ådror!  då kan man ju fråga sig varför.. ja de hade jag också gärna velat veta:P nå nå sånt händer väl skulle jag tro...

Idag börjar jag jobba 12.45 och har vart vaken hyffsat tidigt för att vara jag :)  tänkte att jag ska käka lite lunch här och sen bege mig ut i solen en liten liten stund.. :) innan de är dags att jobba och slita, jobbar em med bästigaste  M, gudarns så trevligt!

satt här och kom på att jag ville höra en speciell låt, klickade igång den och kunde inte annat än att le.. en sak är då säkert.. jag är imponerad! Imponerad av livet, hur man formas och hur fan allt går vare sig man vill eller inte..
Jag är då överens med mig själv om en sak och det är att jag är en riktig fighter! Säg vad ni vill, men jag har brottats med mig själv nu i nästan två års tid, äre konstigt man känner sig nöjd när man börjar se ljuset i tunneln? när man börjar inse att man faktiskt kanske har segrat mot mörkret? jag vet att jag har en lång bit kvar ännu men vet ni? Efter att jag träffade den där underbara tösen som berättade om mitt liv för mig kunde jag inte annat än le, hon sa precis rätt saker, hon såg vad jag just börjat inse och hon kunde sätta ord på det ingen annan kunnat!  Jag känner mig nöjd nöjd nöjd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0