Min...

Fru och jag har haft en riktig myskväll! Å jag vet fan inte när vi har haft de så mysigt tillsammans sist! Jag älskar verkligen den donnan och jag tror inte det spelar någon roll hur många dagar, timmar,år vi är ifrån varandra.. När vi pratar eller träffas har vi ALLTID en massa att prata om! Hon har alltid dom där perfekt sakerna att säga när man behöver höra dom! Hon kan verkligen få en att må så otroligt jävla bra med den där lugna rösten och härliga humorn! Hon är min egen fruga och inte en jävel kan någonsin ta hennes plats! Har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord i kväll, druckit två glas vin och bara myst på:)
Saknar självklart mitt hjärta och jag kan inte för mitt liv förstå hur tusan jag ska kunna somna utan honom! Har verkligen vant mig vid att sova med honom och vet ni? Han är den där människan som jag vill vakna upp brevid varje morgon i resten av mitt liv! Känns ibland som att han helt enkelt är för bra för att vara sann, är livrädd att jag ska vakna upp en dag och inse att allt bara vara en dröm.
Nu tänker jag iaf efter en jätte lång dag krypa ner i min säng med mina gosiga täcken och kuddar och försöka sova för att bara invänta morgondagen så jag får pussas på min underbara karl!

Tänkte jag skulle passa på att lämna en liten kråka här bara för egen del.. Bara för att kunna gå tillbaka och titta hur rätt min känsla var.. Har en liten känsla inom mig.. Känns som om att... nja alltså.. vet inte hur jag ska skriva.
Bara kom ihåg känslan Hanna.. Jag tror att jag kanske kan ha rätt.. känslan jag känner nu,troooor jag att jag har haft förut.. Bara memorera det karlsson..
Enda skrämmande med detta är att jag kan ha så jävla rätt, och har jag det så äre fan kusligt!
Nummer 4 är iallafall värt att memorera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0