Luuuucia..

Sankta Lucia ge mig en tia.. tian var toppen, dra mig i snoppen!
Ja vad säger man? Hoppas ni alla har haft en mysig morron med massa Lussande:) själv nöjer jag mig med att lyssna julsånger så här på morgonen. Hjärtat skulle på dagis och kika Lucia då lilla fröken bus har Lucia idag.
Jag måste säga att för mig har lucia alltid varit super mysigt, Vi har alltid varit i kyrkan och haft vårat luciatåg och efteråt har det varit fika.. Varm Obóy, Lussebulla,Pepparkaka. Vet inte när jag har haft ett ordentligt luciafirande sist... Månne om de inte var i Hakkas...hmm ja jag vet inte.
Hur som hellst, Lucia dagen för med sig en otroligt massa minnen från det förflutna och jag antar att julen överlag gör det, man kommer i dom där tankarna.. Julen är för mig egentligen en ganska jobbig tid, Eller ja den har då varit det nu dom senaste åren... nå nå nu ska vi inte bli djupa här... på återseende mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0