Hur ska man på bästa sätt förklara...

.... för någon att man är så där tok-jävlar-kär i honom? Hur ska man få honom att förstå att han gör en till den lyckligaste i hela världen?! Hur får man han att inse att jag vill vara och leva med honom i resten av mitt liv?!
Jag vet inte, för jag kan inte hitta orden..
Jag är lyckligare än vad jag någonsin varit känns det som, och vet ni? Det har jag hjärtat och E att tacka för!
Det känns verkligen som att jag börjar låta tjatig här på bloggen om hur lycklig jag är och hur bra han får mig att må, men jag bara MÅSTe få berätta det. (som jag sagt innan är abslout inget lästvång)..
Har haft min första brevidgångs-dag idag och det har vart bra, känns väl egentligen som på alla andra ställen jag varit på, lite slut i huvudet nu bara för att jag fått ta in så otroligt mkt information under dagen:) men de är de värt..
längtar nästan till i morgon. Ja och allra mest längtar jag till fredag em.. då hjärtat plockar upp mig och jag får tillbringa hela helgen med honom och lilla E.
Planen i helg är att nu tusan ska de bli pepparkakshus! Tänkte jag ska gnälla lite på älsklingen också så han får i den där julgransbelysningen innan julen är här! Kan ni mina kära vänner förstå att NÄSTA VECKA ÄR DET JULAFTON!?
Dagen innan självaste julafton är planen att vi åker till mormor och morfar och "firar" jul hela La Família:)
nej nu orkar jag fan inte skriva mer nu är de sängen nästa! Goooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0